Doprava a platba

Platba

V internetovom obchode www.hydroflora.sk môže kupujúci uhradiť kúpnu cenu týmto spôsobom:

  • hotovosť / platobnou kartou  - priamo pri osobnom odbere
  • bankovým prevodom (zálohovou faktúrou) - Po prijatí Vašej objednávky Vám zašleme predfaktúru s číslom účtu a variabilným symbolom. Za tovar zaplatíte vopred na náš bankový účet vedený v UniCredit  banke, po spracovaní objednávky a po prijatí platby (spavidla 2 pracovné dni) je tovar bezodkladne vyexpedovaný.
  • online bankový prevod (prostrední­ctvom internet bankingu) - Po výbere Vašej banky budete pre uskutočnenie platby presmerovaní na stránky GoPay a ďalej do rozhrania Vášho internet bankingu, kde sa Vám po prihlásení zobrazí už vyplnený formulár platobného príkazu. Ak máte k dispozícii viac účtov, budete mať možnosť vybrať si, z ktorého účtu budú finančné prostriedky poukázané.
  • online platba platobnou kartou - Môžete zaplatiť platobnými kartami VISA, VISA Electron, MasterCard Electronic a Maestro, vydanými akoukoľvek bankovou inštitúciou na svete. Pre uskutočnenie platby budete presmerovaní na stránky GoPay, na ktorej v chránenom prostredí zadáte údaje na Vašej platobnej karte (číslo karty, CV kód a expiráciu karty).
  • dobierka - za tovar zaplatíte v hotovosti pri prevzatí u kuriéra, príplatok za platbu na dobierku je 0,80 €

V prípade, že si kupujúci objedná tovar, ktorý nie je bežne skladom, alebo si kupujúci objednáva špecifický tovar, alebo ide o nadštandardne veľkú objednávku tovaru (čo sa do celkovej sumy objednávky alebo počtu objednaných kusov týka), predávajúci môže požadovať finančnú zálohu alebo platbu vopred.

Pre veľkoobchodných partnerov sa vzťahujú upravené platobné podmienky, o ktorých Vás budeme informovať pri veľkoodberateľskej registrácii.


 

Doprava pre Slovenskú republiku

(neplatí pre črepníkové rastliny a zahraničie - viď nižšie)

Spôsob dopravy si kupujúci vyberie pri objednávaní tovaru označením zvolenej možnosti:

  • osobný odber (zadarmo) - Tovar si kupujúci môže prevziať osobne v predajni FLORAcentrum na Rybničnej 38/o, Bratislava. Tovar je zarezervovaný po dobu 5 dní od skompletovania objednávky, prípadne je možné dohodnúť si individuálny termín vyzdvihnutia.
  • kuriér - Tovar je doručený nasledujúci pracovný deň (najneskôr do 2 pracovných dní) od expedovania objednávky v čase od 8:00 do 18:00, pred dodaním Vás bude kuriér telefonicky kontaktovať, aby ste si mohli dohodnúť presnejší čas dodania. Tovar je pri preprave poistený - zakúpený tovar si po prevzatí zásielky, prosím, skontrolujte čo najskôr. V prípade poškodenia tovaru nám musí byť reklamácia (právo na náhradu škody) nahlásená najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní zásielky. Zásielky prepravuje kuriérska spoločnosť Slovak Parcel Service alebo Express kuriér Slovenskej pošty - podľa Vášho výberu.

Cena dopravy kuriérom - Slovak Parcel Service
(príplatok za dobierku 0,80 €)

 Hmotnosť

do 20 kg

do 30 kg

do 40 kg

do 50 kg

do 75 kg

 Ceny dopravy

3,00 €

6,90 €

8,70 €

10,50 €

23,50 €

 Hmotnosť

do 100 kg

do 150 kg

do 200 kg

do 250 kg

do 300 kg

 Ceny dopravy

31,20 €

46,80 €

62,40 €

78 €

93 €

 

Cena dopravy kuriérom - Slovenská pošta
(príplatok za dobierku 0,80 €)

 Hmotnosť

do 5 kg

do 10 kg

do 20 kg 

do 30 kg

do 40 kg

do 50 kg

 Ceny dopravy

4,20 €

4,70 €

 5,30 €

6,30 €

7,40 €

8,10 €

 Hmotnosť

do 75 kg

do 100 kg

 do 150 kg

do 200 kg

do 250 kg

do 300 kg

 Ceny dopravy

14,90 €

18,50 €

 25,40 €

31,60 €

44,60 €

51,20 €

 

Pri doprave luxusných dizajnových kvetináčov zákazníkom odporúčame využiť služby kuriéra Slovak Parcel Servis, ktorý zabezpečí delikátne zaobchádzanie so zásielkou a garanciu, že bude doručená bez problémov a nepoškodená.

Okamžite po prevzatí zásielky tovar prezrite a skontrolujte kompletnosť balenia, v prípade neúplnosti zásielky túto skutočnosť nahláste na telefónnych číslach 0903 438 448, 02 32 66 19 81 alebo e-mailovej adrese hydroflora@hydroflora.sk. Neúplnosť zásielky musí byť nahlásená ihneď, najneskôr do 12 hodín, inak na ňu nebude braný ohľad. Pri doprave prepravnými spoločnosťami (Slovak Parcel Service, Slovenská pošta) si, prosím, obsah zásielky taktiež skontrolujte čo najskôr! Tovar je pri preprave poistený, v príprade poškodenia obsahu zásielky musí byť reklamácia nahlásená najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní zásielky.
 
Prípadné poškodenie obsahu zásielky pri preprave spoločnosťou Slovak Parcel Service, prosím, bezodkladne nahláste na telefónnych číslach 0903 438 448, 02 32 66 19 81 alebo e-mailovej adrese hydroflora@hydroflora.sk
 
Prípadné poškodenie obsahu zásielky pri preprave spoločnosťou Slovenská pošta, prosím, bezodkladne nahláste na najbližšej pobočke Slovenskej pošty. Poškodenú zásielku treba predložiť na pošte vrátane obalu. Reklamácie poškodenia obsahu zásielky nahlásené neskôr ako nasledujúci pracovný deň po prevzatí zásielky nebudú vzhľadom na zmluvné podmienky prepravcu akceptované!
 
Objednávky do zahraničia vybavujeme individuálne. Tovar Vám vieme zaslať aj do Českej republiky a ostatných krajín Európskej únie. Ohľadom výšky poštovného a platobných podmienok sa môžete informovať na e-mailovej adrese hydroflora@hydroflora.sk
 
Cenník dopravy neplatí pre veľkoobchod! Pre veľkoobchodných partnerov sa vzťahujú upravené podmienky dopravy tovaru, o ktorých Vás budeme informovať pri veľkoodberateľskej registrácii.

 
Doprava črepníkových rastlín
 
Pri živých črepníkových rastlinách je možný len osobný odber v našom showroome na Rybničnej 38/o v Bratislave. V rámci Bratislavy a okolia Vám živé črepníkové rastliny v prípade záujmu dovezú naši zamestnanci - ohľadom ceny dovozu rastlín sa informujte vopred na e-mailovej adrese sales@hydroflora.sk
 

 Poštovné už od 3 €

Možnosť osobného odberu
v našom showroome v BA.
Otvorené v pracovné dni
od 9:00 až do 18:00.

V dňoch 1.9. a 15.9.
z dôvodu štátnych sviatkov
zatvorené!

Ďalší tovar nájdete v katalógoch.

Ponúkame širokú škálu
služieb z oblasti interiérovej zelene.

Sme odborníci
- prečítajte si aj naše odborné články!