Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky pre internetový obchod

1. Úvodné ustanovenia

Obchodné podmienky HydroFlora.sk platia pre nákup v internetovom obchode www.hydroflora.sk. Účelom týchto obchodných podmienok je vymedziť a upresniť práva a povinnosti predávajúceho (dodávateľa) na jednej strane a kupujúceho (zákazníka, spotrebiteľa) na strane druhej.

Predávajúcim a prevádzkovateľom internetového obchodu www.hydroflora.sk je spoločnosť:

HydroFlora s.r.o.

právne sídlo spoločnosti:
Rybničná 38/o
831 06 Bratislava

zapísaná Okresným súdom Bratislava I., oddiel: Sro, vložka číslo: 19671/B

IČO:  35 772 956
IČ DPH: SK2020255468

Všetky zmluvné vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim sú uzatvorené v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. V prípade, ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa právne vzťahy, neupravené obchodnými podmienkami HydroFlora.sk, zákonom č. 40/1964 Z. z. Občianskeho zákonníka, v platnom znení, zákonom č. 250/2007 Z. z. Zákon o ochrane spotrebiteľa, v platnom znení a zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v platnom znení. V prípade, ak je zmluvnou stranou podnikateľ, riadia sa právne vzťahy, neupravené obchodnými podmienkami HydroFlora.sk, zákonom č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka, v platnom znení.


 

2. Vybavenie objednávky

Všetky objednávky prijaté cez internetovú stránku www.hydroflora.sk považujeme za záväzné. Vyhradzujeme si právo na zmenu cien. Kupujúci platí cenu za tovar, ktorá je uvedená v e-maily, ktorý dostane po potvrdení objednávky. Cena za dopravu sa môže líšiť pri nadrozmerných alebo ťažkých balíkoch. Viac informácií o doprave a platbe nájdete v sekcii Doprava a platba. Pre telefonické objednávky platí cena, o ktorej je zákazník informovaný písomne e-mailom. Vyhradzujeme si právo na predĺženie dodacej doby a to v prípade, že sa vyskytnú nepredvídateľné udalosti. V takomto prípade bude kupujúci okamžite informovaný.

HydroFlora.sk dodáva tovar kupujúcemu na základe elektronickej alebo telefonickej objednávky. Podmienkou platnosti každej objednávky je vyplnenie povinných údajov pri odoslaní objednávky. Predávajúci je oprávnený žiadať od kupujúceho overenie objednávky e-mailom alebo telefonicky. V prípade, že si kupujúci objedná tovar, ktorý nie je bežne skladom, alebo si kupujúci objednáva špecifický tovar, alebo ide o nadštandardne veľkú objednávku tovaru (čo sa do celkovej sumy objednávky alebo počtu objednaných kusov týka), predávajúci môže požadovať finančnú zálohu alebo platbu vopred.


 

3. Platobné podmienky

Na stránkach www.hydroflora.sk sú ceny uvádzané bez DPH a s DPH 20%. Ceny na stránkach www.hydroflora.sk sú platné pre internetový obchod. Ceny na kamennej predajni sa môžu líšiť.

Súčasťou každej dodávky je faktúra - daňový doklad. Prevádzkovateľ stránky si vyhradzuje právo na zmenu cien. Pokiaľ však máte tovar objednaný, platí cena, za ktorú ste objednávali bez ohľadu na zmeny.

V internetovom obchode www.hydroflora.sk môže kupujúci uhradiť kúpnu cenu týmto spôsobom:

  • hotovosť / platobnou kartou  - priamo pri osobnom odbere
  • bankovým prevodom (zálohovou faktúrou) - po prijatí Vašej objednávky Vám zašleme predfaktúru s číslom účtu a variabilným symbolom, za tovar zaplatíte vopred na náš bankový účet vedený v UniCredit  banke
  • online bankový prevod (prostrední­ctvom internet bankingu) - po výbere Vašej banky budete presverovaný na bránu GoPay a ďalej do rozhrania Vášho internet bankingu, kde sa Vám zobrazí predvyplnený formulár platobného príkazu

  • online platba platobnou kartou - bezpečná online platba platobnou kartou prostredníctvom služby GoPay
  • dobierka - za tovar zaplatíte v hotovosti pri prevzatí u kuriéra, príplatok za platbu na dobierku je 0,80 €

V prípade, že si kupujúci objedná tovar, ktorý nie je bežne skladom, alebo si kupujúci objednáva špecifický tovar, alebo ide o nadštandardne veľkú objednávku tovaru (čo sa do celkovej sumy objednávky alebo počtu objednaných kusov týka), predávajúci môže požadovať finančnú zálohu alebo platbu vopred.

Pre veľkoobchodných partnerov sa vzťahujú upravené platobné podmienky, o ktorých Vás budeme informovať pri veľkoodberateľskej registrácii.


 

4. Dodacie podmienky

Za dodanie tovaru sa považuje jeho prevzatie. Tovar expedujeme bez zbytočného odkladu obvykle v lehote 2 pracovných dní, najneskôr však do 5 dní odo dňa prijatej platby potvrdenej objednávky. Vyhradzujeme si právo na predĺženie dodacej doby v prípade, že sa vyskytnú nepredvídateľné okolnosti. O takomto predĺžení dodacej lehoty je kupujúci bezodkladne informovaný. Tovar je dodávaný v kvalitných obaloch, zabezpečených ochrannou fóliou, aby neprišlo k jeho poškodeniu.  Zásielka s tovarom vždy obsahuje daňový doklad (doklad o kúpe tovaru) a návod na používanie.

Tovar Vám bude doručený na adresu, ktorú uvediete v objednávkovom formulári.

Kupujúci je povinný prevziať tovar v mieste, ktoré uviedol v objednávke. O termíne dodania je povinný predávajúci informovať kupujúceho buď e-mailom alebo telefonicky.  V prípade, že kupujúci bezdôvodne neprevezme objednaný tovar, náklady spojené s opakovaným doručením nesie v plnej výške podľa platného cenníka kuriérskej spoločnosti.


 

5. Doprava, poplatky za prepravu

Spôsob dopravy si kupujúci vyberie pri objednávaní tovaru označením zvolenej možnosti:

  • osobný odber - Kupujúci si tovar môže prevziať osobne v predajni FLORAcentrum na Rybničnej 38/o, Bratislava. Tovar je rezervovaný po dobu 5 dní.
  • kuriér - Tovar je doručený nasledujúci pracovný deň (max. do dvoch pracovných dní) od expedovania objednávky v čase od 8:00 do 18:00. Pred dodaním Vás bude kuriér telefonicky kontaktovať, aby ste si mohli dohodnúť presnejší čas dodania. Tovar je pri preprave poistený. Zásielky prepravuje kuriérska spoločnosť Slovak Parcel Service alebo Express kuriér Slovenskej pošty - podľa Vášho výberu.
Cena prepravy platí pre Slovenskú republiku a závisí od celkovej hmotnosti zásielky, ktorú Vám automaticky spočíta nákupný košík. Ponúkame dopravu už od 3,00 €! Ceny dopravy nájdete v sekcii Doprava a platba.
 
Pri doprave luxusných dizajnových kvetináčov zákazníkom odporúčame využiť služby kuriéra Slovak Parcel Servis, ktorý zabezpečí delikátne zaobchádzanie so zásielkou a garanciu, že bude doručená bez problémov a nepoškodená.
 
Okamžite po prevzatí zásielky tovar prezrite a skontrolujte kompletnosť balenia, v prípade neúplnosti zásielky túto skutočnosť nahláste na telefónnych číslach 0903 438 448, 02 32 66 19 81 alebo e-mailovej adrese hydroflora@hydroflora.sk. Neúplnosť zásielky musí byť nahlásená ihneď, najneskôr do 12 hodín, inak na ňu nebude braný ohľad. Pri doprave prepravnými spoločnosťami (Slovak Parcel Service, Slovenská pošta) si, prosím, obsah zásielky taktiež skontrolujte čo najskôr! Tovar je pri preprave poistený, v príprade poškodenia obsahu zásielky musí byť reklamácia nahlásená najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní zásielky.
 
Prípadné poškodenie obsahu zásielky pri preprave spoločnosťou Slovak Parcel Service, prosím, bezodkladne nahláste na telefónnych číslach 0903 438 448, 02 32 66 19 81 alebo e-mailovej adrese hydroflora@hydroflora.sk
 
Prípadné poškodenie obsahu zásielky pri preprave spoločnosťou Slovenská pošta, prosím, bezodkladne nahláste na najbližšej pobočke Slovenskej pošty. Poškodenú zásielku treba predložiť na pošte vrátane obalu. Reklamácie poškodenia obsahu zásielky nahlásené neskôr ako nasledujúci pracovný deň po prevzatí zásielky nebudú vzhľadom na zmluvné podmienky prepravcu akceptované!
 
Objednávky do zahraničia vybavujeme individuálne. Tovar Vám vieme zaslať aj do Českej republiky a ostatných krajín Európskej únie. Ohľadom výšky poštovného a platobných podmienok sa môžete informovať na e-mailovej adrese hydroflora@hydroflora.sk
 
Pri živých rastlinách a nadrozmernom tovare je možný iba osobný odber v sídle našej spoločnosti. V Bratislave a okolí Vám tento tovar po dohode vedia doručiť aj naši zamestnanci, o možnostiach sa, prosím, informujte vopred na hydroflora@hydroflora.sk
 
Pre veľkoobchodných partnerov sa vzťahujú upravené prepravné podmienky, o ktorých Vás budeme informovať pri veľkoodberateľskej registrácii.

 

6. Záruka a reklamácia

a) Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ nie je pre konkrétne prípady stanovená záručná doba iná, a plynie odo dňa prevzatia tovaru a potvrdenia potrebných dokumentov súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou.

b) Kupujúci je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť u predávajúceho, a to ihneď po zistení závady, inak kupujúcemu zaniká právo voči predávajúcemu na bezplatné odstránenie vady.

c) Kupujúci má právo uplatniť si u predávajúceho záruku len na tovar, ktorý vykazuje vady, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ alebo predávajúci, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u predávajúceho.

d) Počas záručnej doby má kupujúci právo na bezplatné odstránenie vady po predložení tovaru vrátane príslušenstva, dokumentácie a návodu, oprávnenému zástupcovi predávajúceho spolu s dokladom o zaplatení, prípadne záručným listom a stručným popisom závady.

e) Právo na záruku zaniká v prípade, že k závade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim, nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru, používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu tovaru, zanedbaním starostlivosti o tovar, poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby spôsobené živelnou pohromou a uplynutím záručnej doby tovaru. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo ich častí) spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa ani reklamovať.

f) Reklamovaný výrobok je nutné zaslať späť poštou alebo kuriérskou službou na adresu spoločnosti, pokiaľ predávajúci neurčí inak. Adresa spoločnosti: HydroFlora s.r.o., Rybničná 38/o, 821 06 Bratislava. Reklamovaný výrobok prevezmeme na predajni aj osobne, a to po predchádzajúcej telefonickej dohode.

g) Predávajúci alebo určená osoba vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme zvolenej predávajúcim, napr. vo forme e-mailu alebo v písomnej podobe. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.

h) Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie do 3 dní od začiatku reklamačného konania (deň prijatia reklamovaného tovaru), v odôvodnených prípadoch (najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru) najneskôr do 30 dní odo dňa začiatku reklamačného konania. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie predávajúci alebo určená osoba reklamáciu vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar.

Práva kupujúceho pri uplatnení reklamácie:

  • Pri odstrániteľnej chybe má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. O spôsobe odstránenia chyby rozhoduje predávajúci a je povinný chybu bez zbytočného odkladu odstrániť.
  • Kupujúci môže požadovať namiesto odstránenia chyby (opravy) výmenu chybnej veci za bezchybnú, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť chyby.
  • Pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má kupujúci právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí).
  • V prípade, že má vec súčasne najmenej tri rôzne odstrániteľné chyby, pričom každá z nich bráni v riadnom užívaní, má spotrebiteľ právo na výmenu tovaru alebo na vrátenie peňazí. To isté právo má aj vtedy, ak sa rovnaká chyba, aká bola najmenej dvakrát opravovaná, vyskytne tretíkrát v záručnej dobe.
  • Reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa ukončí reklamačné konanie odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku alebo písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodneným zamietnutím.

Postup reklamácie: Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup:

  1. Pošlite e-mail na našu adresu hydroflora@hydroflora.sk, kde uvediete Vaše meno a telefonický kontakt, na ktorom Vás zastihneme, názov výrobku, katalógové číslo, číslo faktúry a popis závady.
  2. Do 24 hodín (v pracovné dni) Vám budú zaslané informácie o ďalšom postupe, spolu s adresou na zaslanie reklamovaného tovaru.
  3. Pošlite tovar na určenú adresu spolu s popisom závady, kópiou faktúry, prípadne potvrdeným záručným listom. Ak sa adresa dodania opraveného výrobku bude líšiť s adresou na faktúre, je nutné uviesť aktuálnu adresu a telefonický kontakt.

 

7. Storno, zrušenie  objednávky

a) Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu a to do vyexpedovania objednaného tovaru e-mailom na adresu hydroflora@hydroflora.sk iba v prípade, ak tovar nebol objednaný u dodávateľa ako špecifický tovar, ktorý sa bežne nenachádza skladom. Informácia o vyexpedovaní je kupujúcemu odoslaná e-mailom alebo oznámená telefonicky. Kupujúci je povinný v oznámení o storne objednávky uviesť číslo objednávky, meno, e-mail a popis objednaného tovaru. V prípade storna objednávky uvedeného v bode a) tohto článku, predávajúci neúčtuje kupujúcemu žiadne poplatky súvisiace so zrušením objednávky. V prípade, že kupujúci zaplatil predávajúcemu kúpnu cenu alebo jej časť v čase do zrušenia objednávky, predávajúci vráti už zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote 3 pracovných dní od zrušenia objednávky prevodom na bankový účet kupujúceho.

b) Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípade, ak kupujúci uviedol na objednávke nepravdivé alebo zavádzajúce osobné údaje alebo ak sa tovar už nevyrába alebo nedodáva. V takomto prípade bude neodkladne informovať kupujúceho za účelom dohodnutia ďalšieho postupu. V prípade zrušenia objednávky predávajúci neúčtuje kupujúcemu žiadne poplatky súvisiace so zrušením objednávky. V prípade, že kupujúci už zaplatil predávajúcemu kúpnu cenu, alebo jej časť v čase do zrušenia objednávky, predávajúci vráti už zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote 3 pracovných dní od zrušenia objednávky prevodom na bankový účet kupujúceho.

c) Zámer odstúpiť od zmluvy oznámi kupujúci predávajúcemu čo najskôr a to písomne emailom na hydroflora@hydroflora.sk alebo poštou na našej adrese spolu s tovarom, kópiou faktúry a číslom účtu pre vrátenie peňazí.

Tovar zašle kupujúci doporučene na vlastné náklady a poistený, nie však na dobierku.


 

8. Možnosť vrátenia tovaru

V zmysle zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho je spotrebiteľ oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Odstúpením spotrebiteľa od zmluvy sa zmluva od začiatku ruší. Rozhodnutie o odstúpení zmluvy musí spotrebiteľ doručiť predávajúcemu v zákonnej lehote poštou na adresu sídla alebo e-mailom na hydroflora@hydroflora.sk Spotrebiteľ v lehote 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy vráti tovar predávajúcemu bez ohľadu na to, či tovar bol použitý alebo má vady, ktoré spotrebiteľ nespôsobil; primeraná starostlivosť o tovar musí byť zachovaná. Vrátený tovar musí byť riadne zabalený a to v pôvodnom obale ak tak bol dodaný,  kompletný s príslušenstvom, záručným listom a dokladom o kúpe. Tovar nesmie byť poškodený zavinením spotrebiteľa. Predávajúci je povinný prevziať tovar späť a vrátiť spotrebiteľovi cenu zaplatenú za tovar, prípadne vymeniť tovar za iný (ten istý alebo podobný) alebo vrátiť spotrebiteľovi preddavok najneskôr v lehote 15 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy pri zohľadnení nákladov, ktoré vynaložil na odoslanie tovaru.

Nárok na vrátenie tovaru zakúpeného priamo na predajni, spotrebiteľom zo zákona nevyplýva. Takto zakúpený tovar je možné vrátiť/vymeniť iba na základe dohody s predajcom.

Možnosť vrátenia tovaru sa vzťahuje iba na objednávky maloobchodných zákazníkov. Veľkoobchodné vzťahy sú riadené Obchodným zákonníkom, ktorý možnosť bezdôvodného vrátenia tovaru neupravuje. Možnosť vrátiť zakúpený tovar je iba na vzájomnej dohode s predajcom.


 

9. Ochrana osobných údajov

Celé znenie si môžete prečítať v sekcii Ochrana osobných údajov.


 

10. Záverečné ustanovenia

Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny v týchto všeobecných obchodných podmienkach je splnená umiestnením na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho. Zmluvné strany sa dohodli, že komunikácia medzi nimi bude uskutočňovaná vo forme e-mailových správ.

Na vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode, zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v znení neskorších predpisov.

Predávajúci ručí kupujúcemu za dodanie tovaru v rámci dohodnutej dodacej doby, za cenu tovaru v čase objednávky, za kvalitné zabalenie tovaru, za dodanie správneho tovaru. Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci akceptuje všetky ustanovenia obchodných podmienok v znení platnom v deň odoslania tejto objednávky, taktiež i platnú cenu objednaného tovaru uvedenú na internetovej stránke www.hydroflora.sk

Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť od 1. septembra 2015.

 

 Poštovné už od 3 €

Možnosť osobného odberu
v našom showroome v BA.
Otvorené v pracovné dni
od 9:00 až do 18:00.

Pozor, 27.7.2017 otvorené iba do 17:00!

Ďalší tovar nájdete v katalógoch.

Ponúkame širokú škálu
služieb z oblasti interiérovej zelene.

Sme odborníci
- prečítajte si aj naše odborné články!